Söndag 25/5 - 2008

Grattis mamma på mors dag! <3



Här är min "nya" pärla

400124-32

Idag investerade jag i min första bil..!
Ska bli så otroligt skönt att kunna åka iväg när jag själv känner för det
och inte behöva förlita mig på att låna mammas bil.
- Lycka -


Kvällen spenderades på Willys..
Slutade vid halv 10 ungefär!

Kunder som inte fattar att man stängt gör inte en prick som mig lycklig!
Speciellt inte om dem har stor kundvagn med varor.. - suck -

Jaja, måste sova nu.
Ska upp halv 6 imorgonbitti, troligtvis blir det jobb från 07:00 - 19:00 imorgon, om ja har tur..
Hoppas verkligen de inte blir senare..
De andra har ju jobbat i helgen, eftersom ja redan jobbade kunde ja inte, så hoppas dem kommit långt så de inte blir så mkt övertid imorgon..

Yeah yeah, najt!


" Hellre sårad av sanningen än lycklig på lögner "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0