Tisdagen 27/5 - 2008

Jahaja, smyg trött är man..
Jobbat från 07:00 - 18:40 idag.
Men men, man får sända en tanke till pengarna som sedan kommer in på lönekontot så blir man inte så deprimerad =)

Jäkligt rörigt va de dock på jobbet idag. Känndes som ingen kunde bestämma sig och alla sa olika saker hela tiden, så jag blev en smula skizzofren ett tag där..

Men nu har iallafall the big boss ( sonen till han som äger hela koncernen ) , kommit till Södertälje och kikat på butiken. Tydligen så lät det som att det var riktigt fint och han va nöjd med det mesta.

Efter jobbet åkte jag till Marcus en snabbis för att visa min lilla pärla =) Sen åkte jag hem och jag och pappa försökte klura ut va de e för vajsing med elhissarna. Ena sekunden funkade dom och andra inte..
Men de går ju att öppna rutorna med nyckeln i värsta fall om jag nu verkligen måste ha öppet innan vi fixat va de nu är..

Usch, är ap trött!
Längtar till helgen..
Har ju jobbat 14 dagar isträck, sen varit ledig en helg, sedan nu jobbar jag 14 dagar isträck igen och är ledig nu i helgen. Ska bli underbart! Visst jag trivs och tycker för det mesta att det är riktigt kul på jobbet, men trött blir man också..
Sen när vi öppnar är de ju fullrulle dom första 2 veckorna, så vi får väl se när&hur jag blir ledig framöver..

Nu måste jag göra mig nattklar!
Najt på er!

Puss&kram




" Ibland tillåts man drömma "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0