Torsdag 22/5 - 2008

Idag fyller Sofia 21, grattis bejb!

Idag gick allt i rasande takt på jobbet.
Fick 19 pall som skulle upp, bestämde att vi skulle försöka hinna klart till 12 tiden men vi va klara redan halv 10, så skönt för pga av det behövde vi inte jobba över till 18.00 idag!

Blev en hel del disskussioner på jobbet idag.
Vissa saker blev man en smula upprörd över, men vafan.. Vad hjälper det mig tänkte jag så försökte jag bara släppa det. Ingen mening att gå runt och morra för sig själv.
Tycker du att homosexuella ska få adoptera barn? (Svara gärna som en komentar):

Efter jobbet stack jag till Chic Intim.
Hittade inte ett skit där så bestämde mig för att åka till Monica för att se om hon hade öppet..
BodyCo heter hennes affär har jag för mig, ligger i västergård.
Första bikinin hon plockade fram till mig och jag prövade satt som en smeck! =)
Passade på att köpa 2 bh:ar också. Så nu är man luspank!
Tur att de e löning imorgon.. ca 1400 gick hela kalaset på! Och då fick jag endå 129:- rabatt på en bh.
Jobbigt dyrt när man inte gå in på H&M och köpa.  Skulle va finfint om dom skaffade 75FF. =)

Jaja. Ne nu ska jag ta en snabb dusch,
sen ska jag kika på medium!

Puss



" Om man går till sängs med en prinsessa, kan man då titulera sig kunglig hovleverantör? "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0