Fredag 14/11 - 2008

Trött.
Ja ja jag vet! De är fredag och jag är ledig!
Och jag vet också att jag inte är ledig på 3 helger sen..
Meen vafan! Jag är fett seg och inte alls på humör för party,
och inte ska man tvinga sig att festa bara för att, när man inte alls vill?
Så nu slutar vi tjata på mig..

Tänkte först att de skulle va skönt att
dricka mig smyg full nånstans..
Dock inte på krogen men kanske hemma hos
någon.. Men nu pallar jag inte de heller..
Nåt som kanske skulle va skönt skulle
vara att krypa ner i ett bad.. Hm..

Fast klockan är ju bara 20 i tio så man kanske hinner ångra sig,
men som de ser ut nu består kvällen av popcorn och kanske nån film?


Jag vill uppleva någonting nytt..!
Gärna i förrgår..!

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0