Fredag 21/11 - 2008

Helt jävla slut.

Jobbat idag..
Sista halvtimmen kände jag hur jag började spåra ur..
Gjorde ett tappert försök att skaka om munnen med kolsyrat
vatten i.. (genom att hjälpa till och hålla i huvudet )
De gick inge vidare.. Fick bara mystiska blickar..

Sen var det hem till Alex..
När jag fått värme i kroppen igen efter att
nästan frysit ihjäl så började de igen..

Det fanns inget stopp på mig..
Och Marcus gjorde ju inte saker och ting lättare..
Äsche skrattade och skrattade åt ingenting vettigt..

Sen såg vi Journey to the center, skön film..
Där fanns en dinosaurie som drägglade på en kille..
Jag; UUSCH! 400000000 år gammalt dreggel..
Marcus och Jonas stirrade på mig och brast sedan ut i asgarv..

Dom menade på att bara för att dinosaurierna
är utdöda nu så betyder inte de att när dem väl levde att
dom blev så gamla.. och att då dregglet inte kunde vara så gammalt..

Bite me..
Om jag vill att dregglet ska kunna överleva dom så kan de de! ;) - Dum o envis -

Nu är jag helt slut,
tror jag varit rejält övertrött idag..
Så nu ska jag sluta berätta vad jag hållt på med
innan jag säger/skriver nåt mer idiotiskt!

Najt! (K)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0