Måndag 24/11 - 2008

Hello!

Sömntutan Jenny sov bort halva förmiddagen
as usually..

Sen blev det frukost och sedan
vidare till Bea för att fika och snacka lite skit..

Det var ju inte igår direkt vi umgicks så de va jätte
trevligt! Hon hade fått jätte schysst i sin lägenhet
så berättade hon att Izla jobbade som make up artist
i mexico eller något liknande.. Bodde i en betald lägenhet
och skit.. Jag måste erkänna att jag blev en smula avundsjuk!
Eller, en smula är en STOR UNDERDRIFT!

Hah, ja de är lövely att vissa lyckas prima!

Sen for jag hem vid 4a tiden för en matpaus och
sedan var det direkt vidare till Alex för lussebulle
och kortspel med henne och Liselott..

När jag kom hem  nu precis fick jag
även krångla mig in på uppfarten då min pappa ställt bilen
som en idiot.. Eller kanske inte idiot men VÄLDIGT NÄRA
trottoaren.. Dessutom var de skit halt så jag knappt kom upp för trottoar
kanten, och ville ju inte gasa ordentligt för tänk om bilen "rusat"
iväg och då smällt in i baken på saaben..

Så när jag kommer in så frågar jag varför han ställt sig som en dåre..
Får till svar att morsans till  fula rosa polo från 90 talet då vart tvugnen att bogsera 
fina saaben ifrån centralen eftersom motorn laggt av..
Ja herregud.. Det måste ha varit en läcker syn..
Jag skulle iallafall ha dragit på smilbanden om jag blivit
serverad det framför mitt synfällt.. :)

Jaja ne nu ska jag faktiskt ta ett bad..
Trots att klokcna e 10 i tolv men jag har varit så sugen på de
hela dagen och inte haft tid..  Så tar mig tid till de nu!

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0