Onsdag 13/11 - 2008

Hahah jisses..
Upptäckte precis att min dator flippat ur..
Har febrilt försökt kommentera på andra personers bloggar,
utan reslutat! Vajre gång jag klickade på skicka så kom bara
inlägget upp igen... Så nu har jag skickat massa likadana kommentarer till folk.
Tror stackars Anne är den som lidit mest.. För de va den första bloggen jag skulle
kommentera och as usually hajjade ja inte vafan problemet va..
Så hon har nog fått typ 6 inlägg av mig hah..

Jaja.. Dagen spenderades lekande me Diva,
Sen kom systeryster och Kusin Cissi förbi på en kaffe
och dom hade köpt med sig bulle . :)

Sen blidde de att fara till jobbet..
Så innehållsrikare har inte min dag varit iallafall.
Har din?!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe... de e lugnt, vet hur det e när datan flippar ur =S

2008-11-13 @ 15:17:33
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0