Onsdag 19/11 - 2008 (nattlig uppdatering)

HAAALLÅ!

Nu sitter jag här mitt i natten med mina jävla funderingar igen!
Vill bort, vill uppleva nåt.. Resa nånstans.. Vara borta minst några månader..
Kanske jobba nånstans? GÖRA NÅGONTING!

Jag blir tokig!
Vafan man är bara ung en gång..

Vill du bli mitt ressällskap?!
Målet är inte så viktigt...
Eller tja, vill inte direkt åka till fjällen eller nåt
sånt.. men de hajjar man kanske..


FANFANFAN!

Hatar att jag e så jävla feg och inte vågar bara dra själv..
Då skulle jag redan vara någonstans så länge som jag
velat sticka..


DAMPDAMPDAMPDAMPDAMP
DAMPDAMPDAMPDAMPDAMP


På dagarna är inte suget så enormt som
de är mitt i nätterna..
De börjar med att jag går in o kikar facebook och lite bloggar på kvällskvisten
innan jag ska gå och lägga mig....
Sen helt plötsligt är jag inne på typ google, eller resedagboken eller
nåt annat jävla ställe och då flyger tankarna bara iväg och så kan
jag inte somna.. Nu är klockan 2 på natte och jag e pigg som en liten iller
och skulle helst bara sticka helst igår.. eller varför inte för en vecka sen?

Sen imorgon när jag vaknat vaknar även realisten och man måste
ju spara pengar och sådant.. Men pengar är inte direkt något problem..
Har en hel del sparat och säljer man bilen så har man ännu lite mer..
Så några månader till sparande så skulle de kunna vara verklighet..

Ne de är min töntiga feghet för att sticka själv..
Och jag blir så förbannad på mig själv för att jag inte vågar..!!!
De är nästan så jag vill slå mig själv med något hårt, men inte fan hjälper de..



Näe nu ska jag sluta dampa här
innan folk börjar tro att jag blivit galen..
Men jag blir fan nästan de.. SUCK
Blir så jävla frustrerad..

Aja puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är mer så att det e pengarna som är problemet, annars hade jag varit iväg för länge sen! =P



MINI@hotmail.com

2008-11-23 @ 22:48:54
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0