Söndag 16/11 - 2008

Igår var det utgång som gällde..
Jag och min bejb Sofia..
Mkt trevligt..

De blev stanleys ( som vanligt )
Hängde väl mest på nedre våningen där de va skön
musik och trevligt folk.. Tog en snabbis till dansgolvet
bara sen blev det ner igen och fortsätta ha de trevligt..

På nattbussen träffade vi den snälla busschaffuören
som hjälpt oss i somras en gång..
Hah han hade lika härlig humor nu som då.. :)
När jag plingade för att gå av på ragnhildsborgsvägen
sa han i högtalaren;
Meen tjejen! Inte behöver du plinga heller!
Jag vet att du ska av här ju!

Då började jag självklart as garva och skrek genom bussen
att han skulle ha en trevlig fortsatt kväll..
Då får man höra i högtalarna igen; Desamma tjejjen och ta de lugnt! =)

Måste säga att de få gånger jag åker buss nu för tiden faktiskt
har varit över förväntningar.. Innan körkortet avskydde jag allt som hade med bussar att göra,
förseningar, jobbiga personer och ja allt som hör till..
Men nu när jag vet att de inte är något tvång att åka buss så kan de faktiskt (HÖR OCH HÄPNA)
vara ganska upplevelserikt.. Inte alla gånger men ibland..

Som när jag skulle till Jimmy&Jc för ett tag sen och några
fjortisar satt och bråkade på bussen.. Då gjorde de ingenting att de va bro öppning
för de va väldigt underhållande att lyssna på små tjejjerna som skulle döda varandra.. ;)

Nu får ni inte tro att jag kommer börja åka massa buss i onödan..
Nee vem vill förstöra dessa små roliga stunder med att skapa de till en vardag igen?

Idag har jag inte gjort många knop..
Druckit mjölk som en dåre och senare på kvällskvisten kom
Alex, Marcus och Ludde förbi och hälsade på en stund..

Sen blev de andra avenyn som slutade skit spännande..
David är inte farsan! Undrar hur detta kommer gå..
Funderar om jag kommer kunna hålla mig ända till
på tisdag eller om de blir en smyg titt på internet.. :)
Fan va kass jag är.. hah.. Tålamod är inte min starkaste sida!

Sen såg jag Ladder 49 på 4;an också..
Va skit bra film men slutade som en kasse med skit!
Vafan snubben kunde väl inte bara gå och dö? Haaallå!!
I like happy endings..! - morr -


Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0