Söndag 9/11 - 2008

Tjiiho!

Igår va de massmiddag på Stanleys för att fira
Jojjo, Thomas och Ebbe.. :) de va trevligt..

Dagen har spenderats på arbetet..
Den här helgen har vart kaos..
Igår strulade kassorna och idag var det movex och
säljarnas tur att va me om knas..

Nu är jag kattvakt hos systeryster..
Eller tja just nu är jag hemma igen eftersom
jag (som vi alla vet är så jäävla smart) inte hade en tanke på att
syrran skulle ju åka bort, vilket alltså betyder att hon packar ihop saker..
Såå när jag tänkte hoppa in i duschen där upptäckte jag
att jisses de finns ingen hårborste här..
Och eftersom mitt hår blir helt galet om jag inte borstar de
va de bara att sätta sig i bilen och åka hem igen..
Och då fastnade jag visst här? Ooops..

Jaja de e dags att röra sig..
Måste ju duscha och sen vill jag lira lite mer donkeykong =)
Syrran har Wii hemma men endå sitter jag vid hennes gamla nintendo och
nöter på dem redan nötta knapparna..

Äsche vi ses!
Puss

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hallå



Sorry att jag inte sa att hårborsten var borta :(



Mitt gamla nintendo?? Ja det är ju faktiskt ganska roligt :)



Vi hörs lillasyster



Puss

2008-11-10 @ 08:44:08
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0