Fredag 4/10 - 2008


Känns så sjukt.
Chockad, besviken, och mitt i allt tycker jag synd om dig.
Varför förstår jag inte egentligen, för det är ju inte ett dugg synd om dig?
Äh känslorna är väldigt blandade..Tror inte man vet va man ska
tycka och tänka egentligen.. De är verkligen skit tråkigt.
Man har ju liksom vant sig vid att se ditt retulla lilla nylle..

Men måste ge full cred till  J  som gjorde klart för alla hur de låg till,
så det inte blir massa rykten och konstiga saker..


Ja är helt slut.. Känner mig inte så trött utan bara matt.
Men ska sussa snart iallafall..

Jobb imorgon också.

Vid 21;00 snåret idag kom Alex o Marcus förbi..
Vi drack lite öl och kaffe och snackade skit och hade de trevligt..

Och nyss har jag fått bekräftat att sidan jag setat och skrivit
om här då och då där man kan tjäna pengar verkligen fungerar.
Idag satt 207:- på mitt konto därifrån, utan ansträngning..
Helt klart värt de lilla man behöver göra!
Skickar länken här igen om nån nu blir sugen på att tjäna enkla slantar..

plusikassan.se


Jaja, sen upptäckte jag också det suveräna med att bytt bank!
Har redan efter typ en månads användade fått 39:- i ränta på mitt ena konto som jag använder som sparkonto
och 8:- i ränta på mitt vanliga lönekonto.. Här är de inge tjaffs om ränta en gång om året utan här kommer den löpande.
Visst de är inte rekord mycket pengar, meen de är pengar och dessutom så har jag ju inte direkt hundra tusen på kontot heller så räntan blir ju inte så stor.. Ne, jag är mkt nöjd med att bytt till skandia från swedbank..

Dessutom så har jag fått lära mig att de bankerna håller på med, de där med att de tar tre bankdagar
att föra över pengar ibland är olagligt. En bank får inte ta tre dagar på sig att föra över pengar.
Anledningen till att de gör de är att om dom håller på pengarna 3 dagar så får banken ränta på pengarna, och på de viset kan dem tjäna massa pengar.. Det kallas floating!
Min syster berättade att hon sagt det till en vännina. När hon sedan kom till banken och dom sa att de skulle ta tre bankdagar, så protesterade hon och sa att så fick dom inte göra.. Då gick det visst plötsligt att föra över pengarna direkt? Så dom försöker verkligen dom jävlarna!

Ne usch känner att de här inlägget blev påtok för
seriöst och deprimerade så nu är de dags att lägga ner..

Vi hörs när jag e piggare och kanske har nåt skojj att berätta
istället för en massa tjabbel..

Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0