Lördag 25/10 - 2008

Du vet att luften den är gratis, den kostar inget alls.
Så tror du verkligen att den är nyttig för din hals?

Nu får man snart betala för att kunna andas rent,
blir de nånsing bättre eller är de redan försent?

Vem kan segla utan vinden, vem kan SKRIKA utan luft.
Vem kan hata utan ångest, vem kan älska utan lust?

Kan du se genom väggen, kan du höra någons röst?
Kan du säga till nån annan att du behöver tröst....

 - " Dia psalma - Luft "




Halloj!


Idag köpte mamma&pappa ny Tv.
Skit skönt! Nu har vi en fin härlig tv plus att
man slipper höra de där jäkla tjatiga tjutet som
man annars hörde hela tiden..

Sen köpte dom även en ny el tandborste,
eftersom mamma skulle åka iväg och då
hade jag inte haft nån tandborste..
Eftersom vår gamla pajjade i somras.

Ja för min del har dagen spenderats på jobbet,
så har tyvärr inget mer intressant att berätta..

Eller jo!
Drömde en skit läskig dröm inatt..!
Drömde att jag levde mitt liv som de är
ungefär.. Men efter några år upptäckte jag att
jag glömt att ta av mig en pushup BH under hela den perioden
så mina tuttar hade växt ihop.. Alltså inte så de
va som en tutte, hm de e svårt att förklara..
Skit läskigt va de iallafall haha!!

Äsch nu ska jag lägga ner
och sluta babbla på om ingenting.
Ha de så fint så länge!

Puss!
 

" Barn av vår tid "

 










Kommentarer
Postat av: Malin

Det är i Kungens Kurva typ bakom IKEA så finns det ett Mcdonalds och bakom det har de byggt en galleria typ men massa olika heminrednings butiker. Det var riktigt fint faktiskt och mycket roliga saker. Det var lite blandat med billigt och dyrt, men mest dyra saker :p

2008-10-26 @ 10:56:40
URL: http://enjooyme.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0