Lördag 4/10 - 2008

Tjiiho!

3 timmar av dagen spenderades på jobbet..

Du kanske inte tycker om att följa med främmande män
hem och laga deras toaletter? HAHAHA!!

Ne tack :P


Sen köpte jag nya torkarblad till bilen men de va bara ena som passade.
Så jag har bytt mitt ena torkarblad, hah!
 Typiskt!

Sen kom syster med man hit och skulle hämta
några soffor..

Dessvärre har min dag inte vart mer intressant än så.

Nu är jag påväg till duschen, och sedan blir de en öl eller två
men min bejb.. troligtvis på Stänkan..

Men kände bara att jag skulle uppdatera
lite eftersom jag är rätt kass på de.
Vi ses!


Puss!


 " The drugs wont work, it's just make it worse !  "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0