Måndag 6/10 - 2008

Grattis till mig själv på namnsdagen ! ;o)

Ja.. Helgen va röjj..
Jag och Sofia bestämde oss för att gå till stanleys och
ta en öl oc checka läget bara.. hyffsat lugnt..
De slutade med shottar och efterfest..
Kom hem vid 5 på morgonen helt körd..
Försökte nyktra till innan jag gick och la mig för de
är ju rena dödssynden att gå och lägga sig när allt bara snurrar,
meen tyvärr hann jag däcka och mådde som jag förtjänade dagen efter.
Tror inte ja klev ur sängen förrän vid 4-halv 5 tiden på kvällen..
Usche va hemskt jag mådde!

Men kvällen va nice.
Måste säga;

Sofia! Du är påtok för kung för ditt eget bästa ;o)
(tänker på en som säkert inte håller med mig)
FYFAN va roligt de va iallafall.

Ja.. som sagt gårdagen rörde jag mig knappt ur fläcken.

Idag har jag vart hos systeryster hela dagen.
Diva klarade BH provet i går
STORT GRATTIS!

Ne nu ska jag se på Scrubs!
Ciaoo..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0