Måndagen 13/10 - 2008

~* The day. Dagen D *~


Halloj!
Hela dagen har spenderats med en kaffe kopp och
trevligt sällskap.

Tänkte börja med att berätta lite om helgen.
Fredagen var min plan att lägga mig i ett bad, tända ljus och
bara rå om mig själv.. Sen dök Alex och Marcus upp på jobbet
och försökte övertala mig att följa med till Jimmy o Jc.
Var en smula tveksam men det ändrades fort när jag kom
hem och upptäckte att mina kära föräldrar satt och drack vin,
och dessutom var min systerson på besök.
Jag menar vem kan ha en myskväll för sig själv med huset fullt me folk?

Dessutom räcker det med ett glas vin för att mamma (i min värld)
ska bli jobbig.  Så de blev att slänga sig in i en dusch och sen ta min kära lilla
pärla till vännerna. Där blev det film al'a Frostbiten och jag drack Cola medan
dom andra drack alkoholhaltig dryck. Jag hade ju min bil med mig.

Lördagen var det först jobb som gällde,
fick ett tips om en jäklans bra dokumentär som heter Zeitgeist av
en arbetskollega. Se den!!

Sen blidde de att åka till Alex,
där det blev saft och charader..
De hela började väl mest på skojj..
Alex hade en grogg i sin hand medan pojkarna drack öl och wishkey
och vi skrattade så vi höll på att dö.
Tänk er se alex försöka förklara Byfåne utan ett ord, Eller vinkelslip..
Ja måste säga att de va en syn för sig..! Jag skulle försöka föreställa en traktor
och Marcus en husvagn.. Jonas fick vara meterolog och alla bara var allmänt sjuka.

Näe de va en spännande kväll.
Nu ska jag hoppa in i en dusch iallafall.
Vi hörs och störs!

Puss






" Moving on ! "


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0