Tisdag 21/10 - 2008

Oj.. Tiden bara går och går..
Inte förrän nu (när jag bestämt mig för att uppdatera och skriver datumet)
har jag hajjat att de är slutet av oktober nu, och jag fyller år om inte alls länge!

Fredagen spenderades på jobbet till kvart över åtta.
Efter det blev de en smula stress för att inte komma allt försent till
charaderna som denna kväll hölls hos Jimmy&Jc.
De e ju faktiskt stört kul, härligt att då bete sig som barn igen! =)
Malin på jobbet hade skrivit massa små lappar och laggt i en burk så
inte ens jag visste va de stod på dom.. Tack!

Blev kvar där över natten..
Lördagen var jag helt slut.. Vet egentligen inte varför
eftersom jag sov från typ 2 kanske till 11.. Men kanske inte sov så
gott som jag trodde eller nåt.. Hur som helst va jag trött.

Klockan 19;00 däckade jag..Vaknade av ett sms från
systeryster vid halv 20;30 där de stod; " Jag har TRÅKIGT, TRÅKIGT, TRÅKIGT, TRÅKIGT, TRÅKIGT!! Vad gör du?"
Så jag tog tag i min själv och åka dit ..
Där blev de te drickande och så fick jag se hennes film som hon gjort med Divas BH, MH och skyddsträningar. Hon skulle nämligen till Örebro där uppfödarna bor så då tänkte hon ge dom filmen..


Söndagen började lugnt..
Sen kom syrran och käkade.
Morsan hade lagat dragon kyckling m. ris! - Mums -
Sen kom Alex och Marcus och en stund efter de kom Jimmy och Jc
så de blev fullrulle med tillhörande kaffe.

Ja snart ska jag iväg och jobba..
Börjar klockan 16;00.
Imorgon däremot har jag säkerhetsutbildning klockan 07;00 - 11;00
Jisses.. Undra vad man ska hitta på då när man är klar med den..

Jaja, nu har jag iaf varit duktig och uppdaterat!
Ha de fint nu.
Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe det var så lite så. Hade ni skoj då? =)

2008-10-21 @ 21:10:48
URL: http://enjooyme.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0