Tisdag 28/10 - 2008

Måste börja med att säga;
Grattis till mig själv och mina härliga arbetskollegor som
idag blivit fastanställda..! =)
Tjohoo!

Annars är väl de mesta lite förvridet.
Det finns så mycket man blir trött och less på.
Oftast är väl detta personer..

Just för tillfället är det hela två personer som
jag blivit upprörd på .. Finns en del saker
jag verkligen går igång på. Får nästan ståpäls
så förbannad kan jag faktiskt lyckas bli..
Låter rätt otroligt va?

Ett; (av dem) är när man utan befog ger sig på andra människor
som inte gjort något, och gör deras liv till ett helvete. Förstör för dig
själv varsegod, men dra inte in andra i smeten!
( Som min syster sa idag; VAFAN!!! Han är ju två äpplen hög varför spöar X inte
bara upp idioten rejält! Ta ett baseball trä och lär han veta hut..Bryt en arm eller något! )

TVÅ;
Är att bete sig som 14 när man i verkligheten är vuxen.
Kan inte riktigt skriva mer om det här, det känns faktiskt för dumt.
Men kan tillägga att jag inte menar dessa 18åringar som
beter sig som fjortisar.. De handlar om nåt helt annat..


På lördag är det barnkalas för mig,
eftersom jag vägrar erkänna att jag snart är
ETT HELT ÅR närmare pensionen.

Upptäckte att banken snott 10spänn av mig idag,
den banken jag slutat använda ( swedbank )
Blir faktiskt upprörd över det..
Nu låter jag jätte töntig hah, men de är inte de 10kronorna jag
bryr mig om.. Nu hade jag hela 24:- kvar på de kontot,
men tänk om de varit tomt.. Då hade det blivit övertrasserat och
de hade kunnat blivit välldans dyrt eftersom jag knappt aldrig är inne på
den internet banken.. De va rena tjejturen att jag fick för mig att gå in där och kolla..
Har skickat ett mail med uppgifterna och frågat va de handlar om..

Jaja nu får jag sluta sitta här och freaka..
Imorgon är de möte på jobbet..
Jisses va gammal man låter när man säger så..

Puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0