Torsdag 23/10 - 2008



♥ Halloj ♥

Nu har jag precis städat mitt rum lite - känner mig duktig -
Har inte direkt plockat undan allt tjaffs men har torr och blötmoppat golvet och torkat av lite här
och där där de inte varit för mkt grejjer..

Idag va jag Alex och Marcus på Netonet lager som öppnade idag
borta i Slagsta. Jisses va vissa saker va billiga..
Jag köpte min efterlängtade Data skärm (men som jag hittills varit för snål för att införskaffa)..
Den gick på 1490.-.. Velade lite mellan Fujitsu Siemens som var 19" och en acer som var 22"..
Dom kostade exakt lika mkt, men Fujitsu Siemens hade bättre kontrast och snyggare design..
Så de blev den mindre men snyggare..

Sen åkte vi till Heron och tog en fika..
Kilade även in en snabbis på Hemtex och köpte en ny huvudkudde med något
speciellt nackstöd och gjord på nån silikon..
Hoppas den är skön nu är så förbannat less på dom jag har..
Knöliga och obekväma! - usch -

I morgon och hela helgen är de jobb som gäller..
Sen nästa helg fyller jag år =)

Puss  ThatigeR ©



" I' m gonna knock on you're door, ring on you're bells"

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0