Fredag 12/9 -2008

Jiihaae!
Fett uttråkad.
Men desto mer seg dessvärre..

Jobbet flöt på idag, inte mkt krångel..
Lite me julakorten ibland bara..

Anne, hoppas den där filuren kan ta och hejda sin framfart och
komma fram till vad de egentligen är han vill så du slipper allt hattande fram
och tillbaka. Du är värd lite löööve :D

Morgondagens matlåda blir havregrynsgröt
i brist på ork att försöka tilllaga nånting nu?
Känns välldigt överseriöst faktiskt,
för då måste ju både mjölk och lingonsylt med..
Men men..

Sen blir det bio imorrn kväll..
Få se nu, Wallie eller nåt hette filmen..
Handlade om någon robot (tjoho vilken koll jag har på filmer nu för tiden, inte)
Men Marcus sa att den va sjuk så jag skulle säkert älska den..
Så nu litar vi på hans omdömme.. - herregud -
=P


Näää, brr.. Skit kallt jue.
Nu blir det nog dags för en cigg och en kopp varmt mysigt te...
Sounds like music in my ear..



Pusskram.





" Pirr pirr "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tjejen! Ja men nu har han kommit fram till vad ha ville och det känns som om jag klarar mig bra utan honom! =)

Kram på dig!!

2008-10-03 @ 18:27:32
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0