Lördag 6/9 - 2008

Yes..
Nu ska vi snart åka iväg till Hälleforsnäs
till Lager157. Ska bli skojj och se hur de är där..

Kvällen spenderades här hos Marcus med
lite alkohol, lite film och en hel del prat bara..
Trevligt trevligt..

Fick däremot veta en sak i går som krånglade till
mitt liv lite.. Eller, tja..
Jag hade ju liksom gett upp och bestämt mig för
att de inte kommer bli nåt..
Och nu börjat snacka lite med en annan person,
så nu vet jag inte alls vad jag vill längre..
Nyss kände jag att what the fuck, go for it..
Se vart de kan leda.. Meen, kruxet är ju att jag vet att
jag gillar den ena, den andra känner jag inte så
de skulle mer varit ett experiment och se vad de ledde till,
om det skulle kunna finnas nåt intresse från min sida tll honom..
Gaaah!! Äsche nu vet jag inte alls va ja vill och inte vill
och hade jag bara fått fortsatt tro att den ena personen
bara tyckte de va jobbigt att jag gillade honom så
hade jag gått vidare.. Jag hade ju liksom påbörjat
de lite och tagit ett steg åt de andra hållet..

Så nu känns de som man står vid ett vägskäl
och inte vet vilken väg man ska gå..
Skit jobbigt!!!!

Jaja, ne nu ska vi röra på oss..
Pussokram






" Du får göra som du vill men aldrig förråda dem, som bryr sig "


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha du har det inte lätt Jenny... välkommen i gänget =P

2008-09-11 @ 17:11:35
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0