Måndag 15/9 - 2008

Yeahoo..
Nu sitter man på jobbet, har lunch rast..

jisses vad jag är trött.
Kan inte förstå varför alla bra program ska gå så sent
på kvällarna så man fastnar framför dom..
Är på tok för nyfiken för att bara stänga av och gå och lägga mig,
jag har faktiskt provat. De slutar med att jag ligger och vänder och vrider på
mig och stör mig på att jag inte vet vad som hände..

Igårkväll kom Jimmy och Jc på besök,
drack lite te och pratade om allt och ingenting..
Mest va de väl om bilar, och trafiken..(eftersom jc nyligen fått körkort.)

Vi kom fram till att de där med fickparkering är värdelöst =)

Haha, jag kan faktiskt medge att jag verkligen suger på att fickparkera..
Kommer aldrig glömma dagen efter jag tagit körkortet när jag skulle på anställningsintervju
på skogshöjd.. Oj oj säger jag bara..

Lagomt stressad försökte jag hitta en parkering,
vilket inte var de enklaste.. Tillslut så bestämde jag att ställa mig i backen utanför där de är parkeringar,
men de va fullt så jag backade jätte nära den som stod först så stod jag bara "halvt olagligt".
Självklart när jag kommer ut från intervjun är det någon som tänkt samma tanke och ställt sig
framför mig.

Så där stod jag, med morsans polo med muskelservo,
i en backe med en bil både fram och bak hur nära som helst..
Det tog ju ja, nästan en halvtimme innan jag lyckars krångla mig ur därifrån.

Jaja.
Ne nu ska jag ut och röka lite och sedan är de dags att
utföra lite arbete..

Vi hörs!
Puss


Kommentarer
Postat av: jessica

Hata fickparkering! :)

2008-09-16 @ 09:20:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0