Måndag 22/9 - 2008

I fredags va jag på stänkan med Sofia..
Skit änge sen vi festade ihop! Hade skit trevligt..

I helgen blev de en hel del svampplockning faktiskt.
I lördags skulle vi bara ut i skogen en liten stund
jag alex och ludde.. Men de slutat med att vi plockade höstkantareller till
maten som sen serverades hos Alex..

Eftersom jag inte var körbar så
gled vi omkring här hemma medans Marcus och Jonas åkte
hem till Alex för att installera deras nya Tv..  Och förbereda maten..

Det blev potatis, hemmagjorda köttbullar, svampsås och lingonsylt!
Mums!!

Sen skulle det bli film.. Den första filmen var skit seg och man fattade
inte vem som var vem..Så då bytte vi till en annan,
som kanske inte direkt va topp tio, men när man tittat en stund ville man ju veta vad som hände..

Tror jag va den enda som kollade klart på filmen..
Marcus däckade på Alex arsle, alex i soffan och jonas sittande..

Själv hade jag druckit massvis med kaffe och cola så
jag var ganska pigg..

Igår skulle jag med mamma ut i skogen
och plocka svamp..
Så ringde Jimmy och han och Jc hade skit tråkigt,
då sa ja att dom kunde komma och plocka svamp dom också..
De lät en aning tveksamt men dom kom iallafall..

Och dom hittade kantarells, hoppas såsen ni gjorde blev god sen =)

Jahaja, idag har jag mest glidit runt..
Haft ont i ryggen =/ Den är inte riktigt gjord för svampletande tror jag..
Vid 16:00 var det dags att jobba..



Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0