Onsdag 10/9 - 2008

Hallå i stugan!

Igår blev det strömavbrott på jobbet..
Eller tja, i tydligen halva Södertälje också..
Fick utrymma butiken och stänga.
Stackars Charlotte som skulle öppna
dagen efter när inga kassarapporter lr något
hade gått att få ut.. Hoppas de gick bra för henne..

Idag kom killen som sattit dit avfuktaren i källarn..
Han skulle mäta fukthalten för att se hur läget va..
Jag stack precis när han kom men antar att den
avfuktat klart nu för han släpade med sin maskinen..

Kvällen spenderades med en trevlig fika med
Jojjo, som jag inte träffat på år och dar..
Och en snabb skymt av Sofia som jag inte heller sett på jätte länge..

Köpte en orbitrec i måndags.
Herreguud va jobbigt de är att trampa på den där prylen..
Igår trampade jag en ca 15 minuter och trodde jag skulle avlida..
Idag blev de bara 10 minuter, men de e ju bätttre än ingenting iallafall,
får ju se de positivt.. Man kan ju inte ha super kondis direkt..

Ne nu är reklamen för idol slut och jag
ska dra mig tillbaka till tvn.
Vi hörs!



Puss




" Smile like u never heard asad storie "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0