Tisdag 2/9 - 2008

Yes.. Måste börja med att gratulera min älskade lilla finska
till det efterlängtade körkortet!!!



Fyfan vad härligt för dig att det äntligen
är fixat och klart!! Ha de så underbart
i Grekland nu...



Igår på jobbet var det massa knas..
När jag kom va de hyffsat lugnt,
men innan de hade de varit strömavbrott,
de va bara en kassa som fungerade,
inga julakort fungerade och en massa
annat..

Hoppas att det gått bra för dem som jobbat
idag och att de slutat vara massa krångel..

Idag har jag inte gjort ett skit..
Systeryster kom hit och fikade,
och även Alex kom förbi efter en stund..

Har även beställt en hel massa pryls
från amway idag också..
En hel del till mig och massa till systeryster också..
E.Funkhouser har ju rea på sitt smink just nu och
exempelvis en ögonskugga som kostat runt 300 kostade nu 65:-
Så de va stor rea.. Syrran frossade i olika läppglans och grejjer
medan jag själv köpte hudvårdspryls, shampo/balsam, ögonremover,
scalpcare(små energi kickar till hårbotten som hjälper håret att växa och må bra) mm..

Imorgon blir det troligtvis en fika med Stefan..
Känns lite sjukt eftersom jag knappt känner människan..
Har bara träffat han en gång för skita länge sen..
Men får se hur det blir.. Se om jag backar ur i sista stund
som vanligt.. :P

Annars imorgon är det jobb som gäller..
Jobbar 16-20;15..

Aja, Grattis Jc än en gång!

Smell ya!
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0