Tisdag 30/9 - 2008

Tjoho!!^

Nu har det varit strålande höstväder de senaste dagarna,
meen självklart nu när jag var ledig så skulle det bli pissväder..
Hur kommer det sig egentligen att jag inte ens är förvånad?


Måste säga lycka till till Diva som ska göra BH prov på söndag!!!



Tänkte börja med att berätta lite om helgen;

Fredagen spenderades i skärholmen en snabbis och
sedan hos systeryster.. Vi lagade lasagne och sedan kom Therese
för en kortspelskväll.. Trevligt trevligt..
Blev tidig hemgång för att hinna förbereda för lördagskvällen,
eftersom jag skulle jobba på lördagen...

Så lördagen blev jobb till 1600 för att sedan stressa omkring
som en idiot för att hinna ner till tåget som gick kl 1700.
Förfest och mumsig tacos blev det hos Jojjo i nacka.. I det ingick även öl spel
och lite singstar..

Utgången skulle vara till nåt ställe som hette typ ambassadeur eller nåt sånt,
men där var det visst 25 så det blidde Laroy istället..
Det var väl helt okej, kanske inte riktigt min stil..
Jag är ju mer för ställen som ex, stanleys.. kanske nån pub eller så?
Stureplan är lite väl överambitiöst för mig..
Meen de blir inte roligare än va man gör de till och sällskapet var ju härligt..
Jag menar både Jojjo, Sofia och Sofia kan de bli bättre än så?



Jahaja, idag på min lediga dag har jag varit hos frissan..
Nu är de ju höst igen och dags för mig att massakera frillsen då och då..
Men ska försöka att inte färga om de så mkt och så som jag gjorde förra året,
för då blev de ju sönderslitet.. Och nu klippte jag inte av allt hår som förut eftersom
jag upptäckt att jag lessnar på kort hår efter en stund och de tar ju så lång tid innan
de växer ut igen.. Så nu har ja färgat de brunt, med lite vita slingor och klippt topparna och
klippt upp det.. Det där med elevfrissörer är en fenomenal idé. Jag menar 500:- bliev det allt som allt,
och jag hade ett klippkort så det blev bara 400:-
Inte direkt något rån..

Nu sitter jag hos systeryster,
hon skulle till hovsjö och städa och ville ha sällskap..
Kändes lite otryggt att hänga i hovsjö själv så förstår att hon ville ha
lite sällskap.. Nu sitter jag och väntar på att andra avenyn ska börja..
Tisdagar är en riktigt bra tv-dag..

Först idol (fast de är tyvärr inte så intressant nu när alla idioter blivit bortsållade)
sen kommer andra avenyn och klockan 2100 kommer skrämmande fågel på tv4.




Ne nu tycker jag att jag uppdaterat färdigt för idag.
Har fått lite klagomål över att jag inte uppdaterar så jätte ofta.
och jag som tycker jag är så himla duktig på de :P

Vi hörs!



Puss&kram hjärtebarn!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0