Torsdag 11/9 - 2008

Idag är ju ett datum knippat med sorgliga saker.
Så skickar en tanke till alla som avskyr de här datumet.

Idag har jag setat på altanen och läst dagstidnigar och morsans
allas tidningar hela dagen typ.. Väldigt avslappnande!

Vid 3-tiden påbörjade jag mat,
Kännde att jag som varit hemma hela dagen och inte gjort något
vettigt alls kunde bjuda alex o marcus på käk,
så slapp alex spendera tiden direkt efter jobbet med att stå
vid spisen..

Så det blev helstekt (ugnad) fläskfilé i svampsås med hasselbackspotatis..
- Mums -

Sen drack vi kaffe och for hem till Jimmy
för ännu lite mer kaffe.. Han och Jc kom ju hem från Grekland idag - avis -
Efter en hel del skitsnack och kaffe kom Jc hem med Vicky..
Sen blev det Idol i deras härliga soffa..

Det var smyg dåligt med mjölk hos Jimmy (det fanns ingen alls)
så Marcus ville dricka öl.. Så jag fick köra hans fina saab och skjutsa hem dom och sen åka
hem med den.. Kändes lite nervigt eftersom de va en stund sen jag körde manuell bil..
Men klarade mig hela vägen hem utan ett enda kärringstopp! - smyg stolt -
Hah nu låter de som jag är kung på att få kärringstopp, så är det inte alls.. Men efter
att ha kört automat sen länge så är jag inte hundra på kopplingen..
Men de är inte så att jag inte skulle klara av att ha en manuell bil,
det skulle kanske ta nån dag innan jag var helt hundra igen bara..

Älska att Jide snodde en biljett till en stackare som var stört nervös..
Juryn sa att han inte gick vidare så sprang peter in och morrade och
sen tog han biljetten och stack..


Läste nyss en tråkig sak på Annes blogg..
Hajjar ingenting? I min värld är han en duktig
och frammåt person.. Han ställer upp överallt, står i kassan om
det behövs och verkar ha koll på det mesta hur saker ska skötas..
Men jag kanske är helt ute och cyklar? De är riktigt tråkigt iallafall.
- smyg förvirrad -

Aja ne nu ska jag ut och ta mig en rök,
sen ska jag se scrubs och nanna kudden..


Pussokram



" Hur länge ska man bara trampar omkring utan mål? "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0