Torsdag 4/8 - 2008

De va trevligt igår.
Trodde jag skulle ha svårt att
komma på saker att prata om men
de bara flöt på..

Idag har jag jobbat, 8.45-18..
Upplysning;
Bara för att man arbetar i affär så betyder inte det att man kan
hitta på sina egna regler och ändra priser på saker och ting?
Det är inte ens egna varor och pengarna ni betalar hamnar inte i egen ficka.

Ja, efter det blev de en tur till A för pasta och köttfärssås..
Sen blidde de kaffe, lite kortspel och senare Idol och heroes!
Att en tv kan vara så underhållande är fantastiskt!

Emma frågade om hon fick ta mitt pass imorgon, skulle egentligen
jobbat 12-20:15.. Meen nu är jag ledig fre,lör,sön och måndag!
Ska bli underbart med långledigt..!



Vill du ha en snigel på ögat?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0