Fredag 24/4 - 2009

Försov mig stenhårt imorse..
Vaknade halv 9, och då måste jag åka för att komma till jobbet.
Usch avskyr att stressa ihjäl mig på morgonen, jag behöver min kaffe, tidning och lugn o ro..

Och på jobbet fick jag och Lotta varsin chokladkaka av en kund.
Jag klarar inte riktigt av sånt där, blir nästan lite ledsen..
Eller inte ledsen, men rörd.. Man känner att man är nära på att börja lipa..
Haha känslig som man är ibland..

Sen kom systeryster förbi så käkade vi (och mamma också såklart) godmat,
drack kaffe, festade på chokladen och lirade lite bissmark.. :)
En trevlig kväll..

Planen är att snart hoppa in i en dusch och sedan försöka  nanna kudden någotsånär tidigt ikv.. Eller iaf försöka somna innan kl 01:00 .. Jag är ju ganska kass på de där men att somna på kvällarna..

I helgen är de jobb som gäller.. De är jubileumshelg Jula 30år.
E-M ska vara clown, kommer garva arslet av mig när jag ser henne :P




Förresten!
Nya prylen.. Loreal nagelack med magnet som gör mönster i nagellacket!
Skiiit tufft! Kostar 98:- på H&M.. Värt att inhandla.. !!!




Jaja  ha en trevlig helg!
Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0