Lördagen 4/4 - 2009

Yeah.. Nu är man hemkommen från Spanien..

Skulle ut med Jc för att ta nån öl och snacka lite skit.. Men, tja.. Alla vet ju hur de slutar.. En blir två blir tre.. Fast drinkar eftersom dom hade bar tömmning så sålde dom drinkar för 49:-.
Så kom johan och sofia dit och sen marcus och jonas också..

De va nice.. Dom spelade massa härlig musik typ barbiegirl (haha) och havet är djupt och sånt =) Och Jenny gillar mupp musik!
Nu sitter jag här och känner att jag borde vara trött..
Men i Spanien stängde ju baren typ 4 och oftast satt man kvar längre eftersom vi lekte me dom som jobbade/ägde baren.. Och gick man på krogen så stängde dom kl 8 på morgonen..
Så nu måste man komma in i rutinerna igen..

Dessutom fyller min storasyster år imorgon så de är tur att jag inte fick för mig att sticka iväg på någon efterferre som jag oftast får för mig. Alltid samma visa, Jenny + alkohol = efterfesta.. = Vaknar dagen efter hos  någon också då helt körd..  Och jag hatar verkligen att vakna bakfull hos någon halv bekant.. Men de kommer jag ju aldrig ihåg när jag väl partar..
Så idag måste jag erkänna att jag faktiskt är lite stolt över mig själv som faktiskt är hemma!

Näe, nu ska jag sova.
Imorgon blir de gratulera min kära storasyster!
Skriver grattis till henne här också, för klockan är ju faktiskt efter 24:00 ;) Så egentligen är de ju den 5e nu!
GRATTIS!


Najt najt!
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0