Måndag 20/4 - 2009

Har lovat att skriva två saker innan jag skriver dagens inlägg!

Är stolt över dig! Fortsätt så!

&

- Va hände?
- Jag skrämde mamma..
- Så hon tappade byxorna?!

HAHA!!

Yeah..
Fredagen bestod av Ale & Marcus,en del alkohol och allmänt skitsnack. Trevligt!

Lördagen bestod av ungefär samma sak men med Kenny och Micke som sällskap också..
De va trevligt! Micke däckade vid köksbordet efter vi lirat ett kortspel och Kenny & Marcus snackade motorfordon för fullt.. Alex & Marcus gick oa la sig vid 2 typ och Micke förflyttade sig från köksbordet till vardagsrums soffan som inte är i närheten så lång som han.. Ja o Kenny satt o snackade om allt&ingenting till typ halv 6 då kände vi att de va dags att väcka Micke så killarna kunde börja röra sig hem till honom.. Micke såg lagomt förvirrad ut när ni väckte honom..

Söndagen var man lagomt seg och satt på min altan och bara chillade.. Åt en pizza som va god men desto mer onyttig..

Nu sitter jag här med Jojjo som ska jobba natt i natt..
Även Liselott och Alex har varit här och förgyllt min tillvaro:)

Imorgon kommer mammsingen hem från Thailand..
Ne nu får de räcka med uppdatering för idag.
Må bäst!
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0