Måndag 6/4 - 2009

Ska börja med att gratulera Pappsen och Johan på födelsedagen!

Nu har mamma precis åkt..
Även hon ska iväg till Thailand och hälsa på brorsan..
Fast dock bara 2 veckor, inte som pappa 2 månader..

De är tur att man kom hem till våren så man inte blev så deprimerad av
att hela familjen lever livet i Thailand..
Fast jag bör erkänna att det finns ett sting avund i kroppen..

Imorgon får jag hämta min pärla!
Tjiiho! Äntligen får jag köra en normal bil, tycker verkligen inte om att köra morsans fula lilla polo..

Snart är de jobb som gäller. Sonia ringde och kollade om jag kunde komma in tidigare..
Direkt när vi laggt på ringde ett nr jag inte kände igen;

- Hej de här är från willys i häggvik vi undrar om du kan komma in och jobba idag?
- Nja jag jobbar redan på Jula så de går inte..

 - Okej då vet jag men tack iallafall.

Lite kul att dom ringde.. Fast med min töntiga rädsla för motorvägar (har ju lärt mig ta mig till skärholmen iaf )
så undrar jag om jag skulle vågat försöka hitta dit (vart ligger häggvik egentligen?) och ta mig dit..
Fan jag måste komma över det.. Om inte soppan va så dyr skulle jag ut och åka bara för att.. Men de känns slös..
Jaja någongång kommer jag nog över min löjliga egenhet också..

Näe nu ska jag göra mig iordning lite.
Ska sova hos syrran ikv så ska ta me lite kläder o sånt tjaffs..

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Bea

Det som är så roligt att åka på motorväg! Bara tuta och köra ju! Ju fortare desto bättre ;)

2009-04-07 @ 18:53:13
URL: http://bbeeaas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0