Onsdag 29/4 - 2009

Ibland är livet helt enkelt för snurrigt.
Eller de är väl jag som snurrar till allting.

Har varit hundra på att jag började jobba 16 imorgon sen en stund tillbaka.
Så kvällen är planerad och klar..

Så skickar Lotta sms och undrar om inte vi kan byta pass, så jag börjar 12 istället för 10..
Och jag är inte riktigt med på dom noterna eftersom jag började 16 så förstod jag inte vad hon pratade om riktigt..

Men nu är de såhär (försök inte ens spela förvånade) att självklart så har jag blandat ihop nya och gamla schemat. Eller rättare sagt så har de nya schemat tydligen inte börjat gälla ännu.. Så jag hade tok fel..
De slutade iaf med att  Lotta tog mitt pass 10-18, Emma tog Lottas pass 12-20 och jag fick Emmas pass 16-20..
Skönt.

Så ikväll blir det utång med Jojjo som planerat..! Ska möta upp henne vid typ kvart i 11 när hon slutat jobba..
Sen kanske man får träffa på JC också som har mösspåtagning idag.


Valborgsfirade blir det nog inte så mkt av.
Eller jo ska till Syrran.. På fredag börjar vi nämligen en ny detox för att komma in i de banorna.
Båda två har ju släppt iväg rätt mycket från spåret vilket inte är så bra.
Som tur är har jag stått typ still i vikt och inte gått upp alla de 10kilorna som jag gått ner.
Då skulle jag blivit en smula ledsen..

Ne nu har jag inte tid med de här längre.
Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0