Tisdag 7/4 - 2009

SUCK!

Min vanliga otur slog till idag igen.
Början på dagen va riktigt trevlig, satt på Liselotts uteplats i solen och drack kaffe och mådde gott!
Även Alex & Ninni va där..

Sen blev det dags för oss att åka hem, lämna mammas polo, åka och handla för att sedan äntligen åka och hämta min bil på verkstaden!! Tjiiho tänkte jag, för jag är lagomt smyg less på att köra omkring i morsans bil..
Så.. Åker dit, hämtar bilen och sätter iväg mot Jula för att kolla om mina säten kommit in..
Vi säljer ju skit snygga Ed Hardy säten, men dem va ju slut när jag kom hem från Spanien..

Efter lite sökande och så fick jag iallafall tag i dessa och va på super fint humör!
Meen.. När vi kommer till rondellen i moraberg börjar min fuckade jävla oljelampa lysa igen och bilen tjuta..
Sååå.. fick ställa mig på världens sämsta tänkbara plats, sätta på varningsblinkers och ta fram triangeln..Sen stod jag där som ett fån ungefär och funderade på vad jag nu skulle göra..

Ringde upp bilverkstan och Krister där skulle komma på en gång..
Observera att klockan va nästan 16 och jag stod väldigt mkt i vägen.
Då stannade en underbart söt person och frågade om han skulle hjälpa till att putta bilen så jag inte stod så illa..
Stort TACK, än finns de iallafall folk som bryr sig..

Så kom iallafall Krister dit kollade på bilen, åkte i väg o köpte något som visade sig inte passa sen.
Så sa han åt mig att lämna bilen där så hämtar han den sen, och skjutsade tillbaka mig till verkstaden för att få låna hans Opel.. Känns iallafall skönt, slipper ju på så sätt morsans vrålåk..
Men man blir ju jävligt less!

Kvällen spenderades hos Liselott m. Alex & Ninni och tre kortlekar.
En trevlig kväll iallafall.


Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0