Torsdag 16/4 - 2009

Nu fick jag skäll av Jojjo över att jag vart för kass på att uppdatera
så de är nog dags för en..

Veckan som gått har bestått av jobb,  kortspel hos L, lek med Jojjo och film me Jojjo, Matte, Micke, Jack o Johnny..
Idag jobbade jag 9-16;30 och efter jobbet åkte jag och hämtade min kära bil på verkstaden!! :D
Äntligen!

Sen åkte jag ner till stan mötte upp Jojjo och tog fästingspruta..
Sen blev de hem och "pimp my ride" me dessa underbara säten från Ed Hardy!


(Från Jula såklart! )

Även Alex, Ludde, Marcus & Jimmy kom förbi och drack lite kaffe och snackade skit..
Jimmy stannade även sen för att umgås då Jc var och lekte med sin syster..

Nu  har mamma snart varit borta i 2 veckor, kan inte hajja att tiden går så snabbt?!
Ne nu får de räcka för idag.
Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0