Torsdag 23/4 - 2009

Ibland är livet helt enkelt FÖR härligt!
Det är nästan så man förtjänar stryk för att man har de så bra..

För säg mig, vad är bättre än en ledig dag, min uteplats och massor av sol..?!
Nä ingenting, jusste.. Nu blev ni minnsan avundsjuka ;)

Igår blev de utgång med Jc, myspys..
Längesen jag va ute på en onsdag så de va mer folk än jag förväntade mig..

Idag har Jim varit förbi på kaffe och en del skitsnack.. Trevligt inte träffat han på länge.. !
Nu väntar jag på att Jojjo ska städa klart så jag kan hämta henne och köpa glass
och sen fortsätta njuta av livet..

Känner att jag inte alls är sugen på att jobba i helgen. :(
De ska ju bli super väder!!

Vanligtvis kan jag tycka att de e skönt att jobba helger, inte bara vara ute o festa hela tiden..
Men när de börjar bli vår/sommar är mitt humör inte alls gjort för jobb utan bara för att njuta för fullt av livet..
Saknar skolan på den fronten faktiskt, speciellt de där med sommarlov? Varför kan man inte få ha sommarlov hela livet? (Och barnbidrag förstås så man klarar sig utan sommarjobb) haha.. Fast om man tänker efter, vem klarar sig på1000:- i månaden nu för tiden? Hm....Nja okej jag erkänner att de inte riktigt går ihop. Men önska får man ju göra!


Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0