Måndag 17/8 - 2009

HallåHallå!

Lite sämst uppdatering sen jag kom hem, förlåt för det!

Redan efter en vecka hemma har jag lessnat,, bättre blir de ju inte av att två jobbarkompisar ska skaffa sig en framtid också. Blir smyg avundsjuk på er tjejjer! Men endå jäkligt glad för er skull!!

Så ikväll har jag slängt in en jobbansökan om extra till kurvan (TJOHOO va långt bort!  -inte -) ,, sen en till någon hårpryl i oslo (inte för att jag kan något om sådant men man kan ju alltid prova lyckan..)

Sen har Anne fått mig att tänka till lite om man kanske skulle plugga,,
för då lär man sig ju alltid nåt iallafall :P
Fast problemet är ju lite,, vad vill man egentligen proppa in i huvet?

Ja ni,, blir trött på mig själv faktiskt som inte bara kan ha lite ro i kroppen..
Leva och bara chilla utan att bli så jäkla rastlös..
Man har nog för mycket fritid helt enkelt..


På torsdag börjar jag jobba igen också,,
mjukstart med ett 16-19 pass.


Ja, ne om man kanske skulle ta och berätta lite om vad man gjort sen man kom hem(?!)

Onsdagen så kom Liselott, Alex, Marcus och Ken förbi.. Drack påtok för mkt kaffe och snackade massa skit..
Torsdagen kom Liselott tillbaka för att fixa sin grind till bilen, och kan lugnt påstå att man höll på att bli skogstokig ett antal gånger på den där jävla stålprylen. :)
Fredagen blev det fika med sofia och senare på kvällen blev det alkohol och Bobbin, följt av en del 14is parkhäng i grusåsen och sen kebab och mer alkohol hos Micke..
Lördagen blev det 25års firande för Jess i Kungsängen,, med masker och pryls..mycket trevligt!!
Söndagen var jag bara helt död och hängde hos Jocke hela dagen! :)


Nu är de rökpaus!
Pussokram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjoohoo!

Jag slutar på torsdag kl. 15.30 så vi kanske hinner ses i dörren :)

Men sen jobbar jag ju varannan helg, så vi jobbar någon av oss extra någon helg så syns vi ju!



Du har haft en bra semster ser jag. Grymt!

2009-08-18 @ 10:28:17
URL: http://gyllensteen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0