Måndag 24/8 - 2009

Tjolahoppsan!

Igår fick jag låna en cykel av snälla Micke,,
Så nu är jag i behov av en cykelpump..?
Sen ska Jenny (som inte har cyklat på 10år) vingla omkring helt livsfarligt!

Vill bara att min pärla ska fungera som hon ska,
trodde inte alls att jag skulle va utan bil såhär länge.

Ja nu har jag jobbat sen i torsdags, och är inte ledig förrän lördag klockan 4 :)
Så, undrar hur lördagskvällen ska firas då? Haha, ser redan fram emot den..

Sen jag kom hem har jag freakat mer än vanligt framför  Travian
börjar förstå mer och mer hur spelet funkar, faktiskt rätt underhållande när man har tråkigt.
Så de e ett tips när man sitter o drygar och inte har nåt bättre för sig. :)

Har för mig att Jojjo skulle provjobba idag också?
Måste ringa henne och kolla hur det gick..!

Ne nu ska jag sysselsätta mig med nåt vettigare..
Som att kanske hitta en cykelpump i vårt enormt röriga garage?

pussokram








































Sail away with me honey...!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0