Tisdag 4/8 - 2009

Idag fick jag veta nagot trokigt..
Min faster Rut dog idag.. :(
Sa vill borja detta inlagg med att
sega - Vila i frid!

Haer nere e allt fint!
Solen stralar och for nogon timme sen va de 37 grader..
Har legat i poolen hela dagen..

Ikvall blir den andra nyktra kvallen pa 1 1/2 vecka.
Ska aka ivag till en ö imorgonbitti..
Kommer vara sa sliten naer jag kommer hem..
Kommer nastan vara mer semester naer jag borjar jobba igen..
Eller inte semester men mer vila..

Faast inte pa longa vagar lika jakla kul! :)


Igar hade vi grillkvall hos mig och Jojjo for att fira
att Tone & Daniel varit gifta i 2 ar.. :)
De va trevligt, god mat och kortspel..

Tone e hon som ager baren vi brukar vara i och aven hon som har fixat lagenheten vi bor i.
En toppen kvinna! :)
Sa efter en hel del dricka hos oss gick vi till baren daer de lekte lekar och sant..

Traffade aven tre riktigt trakiga svenskar!
De va skit tontiga forsokte skryta for oss att dom hade pool och massa tontigt.
Sa vi sket i dom o satte oss nogon annanstans, do gick dom fran baren..
Dom tyckte de val blev lite markligt naer vi inte ens orkade sitta vid samma bord som dom.

Finns mycket markliga personer haer, men mycket harliga ocksa.
Nu e min tid slut so moste sluta..

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0