Söndag 13/12 - 2009

Lucia.
Hos mig kom ingen vacker vitklädd dam med ljuskrona tidigt på morgonen,,
det kom bara riktigt hemska nyheter och tråkiga tankar på natten,,

Jag finner inga riktiga bra ord för hur synd jag tycker om er båda två! De finns nog inte.
Självklart mår ju han värst fysiskt, men kan tänka mig att hon inte mår så tipptopp direkt psykiskt efter en sådan här upplevelse.

Kändes iallafall otroligt skönt att han ringde och berättade själv, även om klockan var mitt i natten, för jag hade nog fått ett nervöst sammanbrott om jag hade fått höra detta "via södertäljes djungeltelegraf". Då hade jag bara stressat upp mig ännu mer och blivit ännu mer orolig. Och nu vet man läget, vad som hänt och hur han mår, så behöver man inte gå på massa dumma rykten som allt som jämt dyker upp och fuckar upp saker.
Dock finns de en massa saker som han berättade om som mina tankar inte kan släppa, de orkar jag inte ta upp,, men vet inte riktigt hur jag ska hantera det.. Min hjärna vill inte tro på sådanna hemska saker, även fast de är så.
De kommer ordna sig, även om de kanske tar lite tid,, men hoppas att de kommer gå bra tillslut och inte blir något bestående. Håller på er! ♥

Jobbet idag gick segt. Tiden bara stod still...
Eftersom jag knappt sovit en blund inatt så mådde jag verkligen inte alls bra,,
jag är en kvinna som behöver sova.
Var jätte trött och som tur va så kom ingen dåre som skulle bråka om nånting,,
tror inte jag hade klarat av att ta de lungt och sansat då.

Ne fan,, vet inte vad jag ska skriva.
pallar inte.
Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0