Söndag 27/ 12 - 2009

Idag har jag jobbat,, sen varit hos Jimmy&Jc och ätit pizza och hämtat min
systemkamera som blev kvar där sen juldagen.
Efter det blev de även en tripp till Bobbin för att umgås med han och Micke lite.
Nu har jag precis hoppat ur ångbastun och håller på och laddar upp bilderna från juldagen på facebook.

Och jisses, så onykter som jag var i fredags var inte nådigt.
Inte varit så full sen jag va 16år lr något liknande.
De va så jag själv tycker att dom borde slängt ut mig från stanleys och skickat hem mig.
Men nej,, jag va kvar och drack ännu lite till..
Började tänka på massa skit och halsade ännu mer dricka,,
som tur va fick en full stackars robin dras med mig hem sen..
Och de va väl tur att han också va på lyset annars hade han nog tok tröttnat på mig vid de laget.
Och helvete va kallt och blött de va,, GE MIG SOMMAR NU!

Nä usch. Så där får jag inte hålla på längre.
Men det jag minns var iallafall kul :)

Ne nu får de räcka för idag.
Godnatt puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0