Tisdag 22/12 - 2009

Ikväll har jag bölat som en liten snorunge.
Kan inte fatta att de är sant,, som någon har skrivit en enda lång skräcknovell.
Finns de inget stopp nångong? Jag orkar inte med de här längre..
Bara sitter och skakar och de känns som jag vill fly, fast jag inte har något att fly ifrån eller ännu mindre till..
Kan inte ens i min vildaste fantasi förstå hur ni mår.
Finns här till 110% om ni behöver något.
Vila i Frid M.

Och på allt de här hemska som hänt senaste tiden har jag fått inbrott i min bil också,
dom har snott min cdspelare/stereo, min rattmuff och min gamla bilstereo som bara hade kassetband.

Har bara lust och gräva ner mig i ett hål och aldrig mer komma upp just nu.
Att allt ska hända på en och samma gång också.
FAN FAN FAN FAN!!!!!!!


Men nångång måste de väl endå vända,,efter regn sägs de ju att de ska komma solsken.
Inte för att jag kan tro riktigt på ett sånt starkt solsken att de får ordning på allt de här.


Vet knappt vad jag ska skriva,
har skrivit om de här 100ggr nu.
Nu får de bli som de blir,, får inga ord på mina känslor..
De är för sjukt allting för att få ner på "papper".
Nu lägger jag ner.









Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0