Torsdag 10/12 - 2009

Hallåhallå!

De är så otroligt deprimerande väder.
Bara grått, grått, grått och åter grått.
Och nu ska ni få höra något välldigt oväntat ifrån mig,
Vart är snön?! Tror aldrig jag har velat haft snö tidigare,,
men längtar på något sjukt sätt efter en vacker vinterdag med snö, kallt, solsken och massa gnistrande.

Igår kom mitt paket ifrån amway också.
Beställde massa saker tidigare,,
makeup penslar, puder, lip polish, ansiktsvatten, scalp serum m.m.
Favoriten är nog penselsetet som jag varit smyg intresserad av länge.
Använder ju annars typ hm's penslar, och dom fungerar ju. Men de tar ju inte lång tid innan dom börjar spreta omkring och det känns verkligen skönt att ha riktiga verktyg att leka med.
Me like E.funkhouser!

Nu är det inte lång tid till jul heller, börjar känna mig stressad över det.
Igår vad jag på levfrisk.se på massage, och den 17de ska jag på SPA :)
Man får göra vad man kan för att få lite mys nu när vädret är så tok tråkigt.
Längtar bara efter sommarn,, grilla, öl och bada. Underbart

Ne, nu får de räcka för idag.
Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0