Torsdag 24/12 - 2009

Godjul!



Julaftonen har spenderats med jobb från 9-14
och sen hem till en iskall dusch.
Varmvattnet har fått för sig att lägga ner, TJIHOO!
Sen blev de på tok för mkt mat och massa småprat med storasyskonen, föräldrar och syskonbarn.
Kvällen avslutades med Sagan om ringen som går på 6an nu under julen.

Julstämningen har inte riktigt infunnit sig iår,,
men det kan väl bero på allting som hänt på sistone.
Hela världen känns bara så otroligt tragisk!

Sen förutom allt skit som hänt,,
är det också en annan sak som kommit upp.
En sådan sak som innehåller både bra och dåliga saker. Men gör mig lite orolig.
Men, det har jag lovat att hålla tyst om och det kommer jag göra.

Har iallafall alldeles för mkt i tankarna nu för tiden,,
Vill skänka en jultanke till Er mina vänner som går igenom en otroligt svår tid just nu och
förhoppningsvis blir framtiden ljusare när ni väl lyckats tagit er igenom allt det hemska som hänt! ♥
Önskar bara de fanns någonting jag kunde göra.







Och vill tända ett ljus för M, Vila i frid.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0