Lördag 14/2 - 2009

Jag hade faktiskt tänkt att uppdatera i torsdags men när jag skrivit jätte mkt och skulle spara så försvann allt, då blev jag smyg sur och sket i att uppdatera..

I torsdags blev jag ruinerad.
Först var de polisen som erövrade 400:- för ett nytt pass och efter det vad den tandläkarn som stal 320:-.
De såg fint ut, hade inge hål. Lite tandsten som han tog bort bara..

Sen hemma så kom först en räkning på bilskatten 1300:- och sen handels a-kassa en påminnelse för december 327. Jag visste inte ens att jag var medlem därifrån trodde jag va från januari.. Dessutom så har jag autogiro så förstår inte varför dom inte bara drog pengarna.. Hm jaja..

Fredagen var det jobb som gällde, 12-20:15.
När jag börjar så blir de kassakaos, 3 av 4 kassor lägger av så fick än en gång sitta i telefon med norge för att försöka få ordning på allt..

Och även helgen så är de jobb, lö; 10-17.15 sö; 11-17.15..
Nu ska jag snart iväg till Alex för att se lite film och bara ta de lungt..
Den här uppdateringen är mycket mindre målande och uppfylld än den tidigare, men idag är jag inte riktigt på humör ( som jag va i torsdag så de endå sket sig)


Ha en fin alla hjärtans dag allesammans nu!
Pussokram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0