Måndag 9/2 - 2009

Blev ingen blondering idag..
Åkte ner och pratade med frisören och har rekomenderade att jag skulle tona håret några gånger, mörkt, för att försöka få en jämt brun färg och mer kvalitet på håret.
För att blondera mitt hår som va typ 5 färger skulle bara göra det märkligt..

Och så sa han att man absolut inte skulle använda färg du köper på typ ICA eftersom de innehåller kemikalier som inte fungerar med dem som är hos frisörerna, så att antingen rinner bara frisörens färger bort och färgar inte håret eller så finns de risk att håret bränns..

Så nu sitter jag med hans rekomenderade toning i håret, som kostade 129:- vilket inte var så farligt för "bra frisör toning" eftersom en toning på affär kostar väl iaf 70:-.
Syrran hjälpte mig gugga i det, hon är snäll hon.

Får se hur det blir när de blir klart,
har iaf fått offra mina vita slingor så nu blir jag mer åt "jämn brunt".
Jämt blir det nog inte eftersom jag som sagt har en del färger i håret.. Men jämnare än tidigare..

Jaja, hoppas ni har de toppen allihop!
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0