Onsdag 18/2 - 2009

Har totalt glömt att uppdatera..

Måndagen bestod av jobb, sen lyckades jag även traska hem i mina jobbar-skor och lämna kvar mina vanliga - suck -
Var ganska trött och vid 20tiden skickade syster sms och undrade när jag skulle komma..
De hade jag helt glömt bort - måndagar åka till syster och sova för att väga oss tisdag morgon - Så de va bara att ta mitt pick&pack ta av mig morgonrocken och klä på mig nåt vettigt och åka dit..

Vägningen gick helt ok. Trodde jag skulle gått upp för har fuskat en del, men hade gått ner de 2hg som jag gått upp förra veckan.. Så står typ still..

Idag har jag och Sofia vart i skärholmen.. Letat som ett cp efter knall rosa örhängen, halsband och armband, tänkte ha de på lördag.. Meen de va lättare sagt än gjort.. Alla möjliga färger finns men knall rosa va de ont om..
Men de blev nånting iallafall, inte riktigt som jag tänkt men de blev lite rosa iaf..

Köpte även en tröja som jag blev kär i, vilket inte riktigt va meningen.. Men mysig va den..

Nu håller jag på att vänta på att fisken ska tina så jag kan laga till den..
Vi hörs!
Puss




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0