Söndag 15/2 - 2009

Jag är en bra rolig prick.
Här igår när jag uppdaterade så glömde jag helt bort det senaste.

Vår värmepanna har brunnit sönder!
Vi har alltså ingen värme i huset. De är hemskt!
Dessutom luktade de gummirök i mitt rum när jag vaknade i lördagsmorse..
Och dom där jädra husassistans som vi betalat massa pengar till om året för krissituationer, ne dom kan inte göra något för att de e helg. Så dom kommer på måndag.. Observera att vi blev utan värme i fredags?!

Så kallt som fasiken är de hemma.
Sov med värmemadrassen igång hela natten..
Nu har jag tänt massvis med ljus och sattit på bastun med en fläkt (så lite värme kanske ska blåsa in på mitt rum). Men man kan ju inte påstå att de märks någon större skillnad..

Vardagsrummet är väl de ställe där de är skönt att vistas.. Pappa har slängt in ved i öppna spisen där, trots att vi egentligen inte ska göra de för den är tydligen inte säker längre för att användas. Men men, vi kan ju inte sitta här  o vänta på att vattnet i elementen ska frysa och gå sönder och sedan dra på kostnaderna för det också..
Ne usch.. Tycker verkligen att dom borde kunnat komma och fixa det direkt...

Funderar på att åka och sola, kolla om varmvattnet funkar eller om jag ska ta mig till A för att låna duschen..
SUCK!

Imorgon är det förhoppningsvis fixat!
Jobbar imorgon..9-18 :)
Vi hörs!


Puss

Kommentarer
Postat av: Emma-Marie

Smygfull helg vi hade ;)

2009-02-17 @ 13:56:33
URL: http://thisismeem.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mmm.. det kan man ju tro. Fast jag tror inte att detta är vinterkräksjukan, eftersom vi blev sjuka i Thailand och jag har nu vart dålig över en jävla vecka.

Jag tror inte på Sveriges sjukvård. Men men.



Hoppas ni har det bra på jobbet iaf.

2009-02-17 @ 19:20:34
URL: http://gyllensteen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0