Söndag 22/2 - 2009

Fredagen blev de utgång med IIIA..  Planen var att ta en öl och snacka skit, men det blev väl inte som planerat..
Efter krogen blev de efterferre hos en kille i brunnsäng..

Lördagen mådde jag som en kratta men hade lovat Alex att gå ut, hon hade fixat barnvakt o grejjer,
så de va bara att ta sig i kragen .. Stackars Marcus o Jonas som tyckte att jag o alex pladdrade på tillräckligt,
sen dök jojjo & Sofia upp också och då steg pladdret till en högre nivå..
Marcus tyckte de påminde om en hönsgård.. ;)

Väl ute kom även Bea ut, skit trevligt! Har inte träffat henne på länge.. :)

Orkar inte vara så ingående på kvällarna men trevligt va de iallafall :)

Killar är bra roliga. Inte fan saknar man nån, som man inte känner, som man träffat en kväll på fyllan,10minuter efter han gått? =) Eller är de bara jag som är en smula märklig nu?

Idag har jag mått som jag förtjänat. Nu har jag iallafall uppdaterat!



Här kommer lite pics.
Ha de så fint!


Puss





Kommentarer
Postat av: bitte

fina bildere

2009-02-23 @ 00:13:22
URL: http://blondiesliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0