Söndag 8/2 - 2009

Fredagen var de fullrulle..
Först jobb sen hem o fixa sig och sen ut..

Slutade med en jätte onykter Jenny som är dum på fyllan och ska efterfesta,
vilket alltid slutar i att man somnar nånstans där man inte alls vill vakna bakis o dan..
Så vaknade i grusåsen, huvudet bankade som aldrig förr, och jag ville bara hem o dö..

Fick skjuts hem och försökte va lite social med pappa, vilket jag inte orkade speciellt länge..
Sen blev det film al'a - let the right one in - eller va den hette.. Sjuk jävla film om en 12årig tjej som va vampyr o dödade folk o va kär i en mobbad kille, dessutom va filmen på svenska??
Orka ha ett engelskt namn på en svensk film? Sen sov jag en hel del sen blev det rosa pantern som gick på 4an, sen sov jag lite, såg slutet på braveheart och däcka.

Va helt död.. Skulle egentligen blivit utgång med Sofiorna, men mådde verkligen som en påse skit så de blev inte av.. Lite tråkigt men men.. Fan de va inte länge sen jag kunde festa hur mkt som helst?
Sen hände de nåt.. Efter att jag slutade festa så ofta så nu kan jag knappt dricka utan att må APA dagen efter..

Idag drog jag ner Sofia på stan för en fika och lite skitsnack..
Vi har ju inte träffats på skit länge eftersom hon nu bor i nykvarn..
Efter stan blev de en tur förbi solariet i grusåsen och nu har jag precis kommit hem..

Funderar på att bli blond igen, nu börjar jag smyg tröttna på att va mörk..
Så nu vill jag ha kommentarer, ljus eller mörk?!


(Och om Jimmy ser detta, jag vet att du tycker jag ska va blond :P )


Jaja nu känner jag att jag gjort min uppdatering för idag.. Var ju tvugnen att kladda ner några rader så de inte går för lång tid.. Vi hörs! Och glöm nu inte att kommentera!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Emma-Marie

En person som är värd det.. Haha , ja det är lite smyghemligt. Du hade det kul i fredags iaf ;) hahahahahaha alla blir onyktra ibland. Inte världens smartaste drag det där med efterfesten men du lever ju nu iaf! Jag tycker du passar i båda. Kanske roligare att vara ljusare på sommaren och mörkare mot hösten?:) pussiss

2009-02-08 @ 22:33:23
URL: http://thisismeem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe tack för i fredags Jenny! Hoppas du hade kul på efterfesten ;P

Haha tur att jag inte hängde med, hade nog varit helt död på jobbet =S

Puss och kram

2009-02-09 @ 01:49:08
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Hej lillasyster



Full och grusåsen? Aldrig roligt att vakna borta bakis.

Jag håller med Emma-Marie om hårfärgen.

Mörk på hösten och ljus på våren/sommaren.

Vi syns väl ikväll?!



Puss

2009-02-09 @ 07:17:42
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva
Postat av: Emma-Marie

Men är du osäker så ska du vänta. Tills du bestämt dig. Annars kanske du ångrar dig och har du gjort det mörkt så blir det ännu svårare att få det blont. Men börja göra tunna blonda slingor så får du se. En kompis till mig har gjort det. Hon var ganska mörk och sen började hon göra massa blonda slingor. Hon börjar få det ljust nu. Fast det under är ju mörkare.. Man måste vara noga så håret inte blir gult = fult. Haha:p Näe jag är ledig på tisdag. Onsdag kommer jag. Och du? Såg att vi jobbar helgen ihop. Loooveeelyy :) pussiss

2009-02-09 @ 12:26:45
URL: http://thisismeem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eller så gör du helt som du själv vill =P

2009-02-10 @ 11:04:36
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0