Tisdag 10/2 - 2009

Halloj!

Idag är det tisdag vilket betyder veckans check med vågen,
Hade till förra tisdaden gått ner 6,7kg på 4 veckor. Dock idag hade jag gått upp 2hg tills idag, så min totala viktminskning är nu 6,5kg. Måste skärpa till mig lite, har ju ätit både mockaruta och marabouchoklad. Sen har jag ju ätit världens godaste, men ganska onyttiga köttfärsås. Men ibland måste man ju få njuta av livet också.

Köttfärssås;
Ett pkt köttfärs 400g ungefär,
En burk chunkysalsa,
Späd med grädde.
MUMS!


Just nu är storasyster iväg och tränar med Diva.
Diva ska ju tävla om 2 veckor, om jag inte är helt fel ute så i ipo?
Nu kanske jag sitter här och smyg ljuger, men de finns så många hund ord så jag vet inte riktigt vad som är vad.

Igår var det kortspel al'a Alex som gällde, därav marabou chokladen.
Jag och A har bestämt att hon ska komma hem till mig och träna imorgon, så jag kanske blir lite duktig och använder träningsredskapen jag dragit hem. Har ju en orbitrec, en "magmaskin", en abslide och en pilatesboll (som jag inte har någon aning om vad jag ska göra med egentligen)

Ikväll är det jobbet som gäller från 16-20;15.
Ja, nu får det vara nog för idag.


Må bäst!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lillasyster!



Jag ska tävla vanlig lydnad om 2 veckor. Se nu till att använda dom inköpta maskinerna, om inte Alex kommer och tränar med dig så har du ju alltid pappa!



Pusspuss

2009-02-10 @ 18:29:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0